Regulamin

Regulamin sklepu internetowego
Evobeds

z dnia  01.07.2024


§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób dokonywania zakupu towarów w sklepie internetowym www.evobeds.pl. Regulamin zawiera m.in. najważniejsze informacje o Sprzedawcy, sklepie internetowym oraz prawach Konsumenta.
  2. Regulamin skierowany jest do korzystających ze sklepu internetowego www.evobeds.pl. Jest on integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej przez Sprzedawcę z Klientem. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, jednak konieczna do zawarcia umowy sprzedaży.
  3. Niniejszy regulamin dostępny jest nieodpłatnie na stronie internetowej www.evobeds.pl
  4. Sprzedawcą ofertowanych w sklepie internetowym www.evobeds.pl towarów jest firma

    Evobeds Richard Hrbac, z siedzibą przy ul. Legionów 83a, 43-502 Czechowice -Dziedzice, 

    NIP 6343038910, REGON 528511909, wpisana do ewidencji działalności gospodarczej 

    Telefon: ……………………………………………..

     adres poczty elektronicznej: [email protected]

  5. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Klienta podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Dane osobowe Klienta przetwarzane są głównie na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie
  6. We wszystkich sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają postanowienia Kodeksu cywilnego i odpowiednich ustaw prawa polskiego, a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE). 

§ 2 DEFINICJE

  1. regulamin - niniejszy regulamin sklepu internetowego www.evobeds.pl
  2. dzień roboczy - oznacza dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo   wolnych od pracy
  3. sklep internetowy - internetowy sklep sprzedawcy, działający w domenie www.evobeds.pl
  4. klient - (1) osoba fizyczna; albo działająca przez osobę umocowaną (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą. W przypadku gdy Klientem jest osoba fizyczna o ograniczonej zdolności do czynności prawnych, zobowiązuje się ona uzyskać prawnie skuteczną zgodę swojego przedstawiciela ustawowego na zawarcie Umowy o Świadczenie Usług/Umowy Sprzedaży oraz okazać taką zgodę na każde żądanie Sprzedawcy
  5. konsument - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (dokonuje nabycia towarów na własny użytek
  6. przedsiębiorca na prawach konsumenta - osoba fizyczna, prowadząca działalność gospodarczą, zawierająca z Usługodawcą umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 
  7. kodeks cywilny - Ustawa Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami
  8. konto - indywidualny, utworzony dla klienta panel, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez klienta podczas rejestracji, w którym gromadzone są dane podane przez klienta dane oraz informacje o złożonych przez niego zamówieniach w sklepie internetowym
  9. towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu www.evobeds.pl, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży
  10. umowa sprzedaży - umowa sprzedaży produktu zawierana albo zawarta na odległość pomiędzy klientem a sprzedawcą za pośrednictwem sklepu internetowego, na zasadach określonych w regulaminie sklepu internetowego
  11. ustawa o prawach konsumenta - ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2014 poz. 827 z późn. zm.)
  12. zamówienie -oświadczenie woli klienta, składane za pomocą formularza zamówienia sklepu internetowego mające na celu zawarcie umowy sprzedaży towaru ze sprzedawcą


§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocztowy: ul. Legionów 83a, 43-502 Czechowice -Dziedzice
  2. Adres e-mail: [email protected]
  3. Telefon: ……………………………………..
  4. Adres do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy):
    ul. Legionów 83a, 43-502 Czechowice -Dziedzice
  5. Adres do wysłania reklamowanego towaru:
    ul. Legionów 83a, 43-502 Czechowice -Dziedzice


§ 3 WYMAGANIA TECHNICZNE

  1. Dla prawidłowego korzystania ze Sklepu internetowego potrzebne jest:
    • urządzenie z dostępem do Internetu
    • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
  2. Dla złożenia zamówienia w Sklepie internetowym niezbędne jest aktywne konto e-mail.
  3. Podczas korzystania ze sklepu internetowego, instalowane są pliki typu „cookies". Instalacja plików „cookies" jest konieczna dla prawidłowego świadczenia usług przez Sklep internetowy.

§ 4 ZAMOWIENIA

  1. Zamówienia mogą być składane elektronicznie w Sklepie internetowym za pośrednictwem formularza zamówienia, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
  2. Klient może zarejestrować się w Sklepie internetowym tj. założyć w nim Konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.
  3. Do złożenia zamówienia w sklepie internetowym niezbędne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej
  4. Ceny towarów w sklepie internetowym podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny towarów nie zawierają kosztów wysyłki. O kosztach dostawy klient informowany jest na stronach sklepu internetowego w trakcie składania zamówienia.
  5. Na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz koszty dostawy towaru
  6. Składając zamówienie, za pośrednictwem sklepu internetowego, klient wybiera produkty oraz ich ilość dodając do koszyka. Po skompletowaniu zamówienia, klient wybiera sposób dostawy. Następnie klient wybiera adres dostawy i sposób zapłaty za wybrane towary. Wysłanie formularza zamówienia następuje poprzez wybranie przez klienta przycisku „potwierdź zamówienie". Każdorazowo klient informowany jest o łącznej cenie za towar, dostawę i innych dodatkowych kosztach, które zobowiązany jest ponieść w związku z umową sprzedaży
  7. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Klienta.
  8. Złożenie zamówienia stanowi złożenie sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży towarów będących przedmiotem zamówienia. 
  9. Po złożeniu zamówienia, klient otrzymuje ze sklepu internetowego, na podany adres poczty elektronicznej, potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Z chwilą otrzymania przez klienta wiadomości e mail o otrzymaniu zamówienia, zawarta zostaje umowa sprzedaży między klientem a sprzedawcą
  10. Klient otrzymuje dokument sprzedaży w postaci paragonu lub faktury VAT, jeśli składając Zamówienie zgłosił chęć otrzymania faktury VAT i podał niezbędne w tym celu dane.
  11. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami. Klient zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym
  12. Wszystkie towary oferowane w Sklepie są nowe, oryginalne z gwarancją producenta. Parametry oraz wygląd produktów może ulec zmianie w zależności od wyposażenia i modelu.
  13. Informacje zawarte w sklepie internetowym nie stanowią oferty sprzedawcy, w rozumieniu kodeksu cywilnego


§ 5 PŁATNOSCI

  1. Sprzedawca udostępnia klientowi następujące sposoby płatności za zamówione w sklepie internetowym towary:
    płatność przelewem bankowym na rachunek sprzedawcy: 45 1050 1070 1000 0090 8371 7562 w banku ING Bank Śląski
  2. Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
  3. W przypadku niewywiązania się klienta z terminowego dokonania zapłaty, sprzedawca odstąpi od umowy sprzedaży i usunie zamówienie ze sklepu internetowego, przesyłając klientowi stosowną informację pocztą elektroniczną.
  4. Klient dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Klient ma prawo wycofać swoją akceptację.


§ 5 REALIZACJA ZAMOWIENIA I DOSTAWA

  1. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie internetowym i jest liczony w dniach roboczych
  2. Sprzedawca przystępuje do realizacji zamówienia po jego opłaceniu przez Klienta
  3. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Klient zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
  4. Dostawa produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  5. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar zgodny z umową, bez wad a Klient do odebrania przesyłki
  6. Dostawa produktu do klienta jest odpłatna. Koszt dostawy produktów jest wskazywany każdorazowo klientowi na stronie sklepu internetowego podczas składania zamówienia.
  7. Sprzedawca udostępnia klientowi następujące sposoby dostawy, zamówionych w sklepie internetowym, produktów:
    • firmą kurierską „DHL" na wskazany adres 
  8. Zamówiony produkt dostarczany jest do klienta na wskazany przez niego adres
  9. Po wysłaniu klientowi zamówionego produktu, sprzedawca niezwłocznie informuje o tym fakcie klienta za pośrednictwem podanej podczas składania zamówienia poczty elektronicznej.
  10. Sprzedawca odpowiednio i starannie zabezpiecza przesyłkę na czas transportu. Jeśli jednak przesyłka okazuje się niekompletna, wadliwa lub uszkodzona, klient jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę. Jeżeli przesyłka dotarła do klienta w stanie wskazującym na ubytek lub uszkodzenie podczas transportu, klient powinien sporządzić właściwy protokół przy pracowniku dostawcy.
  11. Wszystkie przesyłki wysyłane przez sklep internetowy są ubezpieczone. W razie zaginięcia lub zagubienia, sprzedawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność. Klient w takim przypadku otrzyma pełnowartościowy towar lub zwrot pieniędzy.
  12. W przypadku nieodebrania przez klienta przesyłki i jej zwrotu do sprzedawcy, sprzedawca skontaktuje się z klientem telefonicznie bądź drogą internetową w celu uzgodnienia terminu i kosztów ponownego dostarczenia zamówionych produktów.


§ 6 ODSTAPIENIE OD UMOWY SPRZEDAZY 

dotyczy konsumenta oraz przedsiebiorcy na prawach konsumenta

  1. Konsument oraz przedsiębiorca na prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia wejścia w posiadanie zakupionego produktu, odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów zwrotu produktu. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży wygasa po upływie 14 dni kalendarzowych od dnia wejścia w posiadanie rzeczy przez konsumenta lub osobę trzecią, przez niego wskazaną. 
  2. Sprzedawca musi zostać poinformowany przez konsumenta lub przedsiębiorcę na prawach konsumenta o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży w formie pisemnej
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone sprzedawcy:
    1. pisemnie na adres siedziby sprzedawcy: ul. Legionów 83a, 43-502 Czechowice -Dziedzice

    2. w formie elektronicznej na adres: [email protected]

  4. Sprzedawca nie ponosi kosztów zwrotu produktu, co do którego nastąpiło odstąpienie od umowy. Wszystkie koszty bezpośrednie takiego zwrotu ponosi konsument
  5. Konsument ma obowiązek zwrócić towar sprzedawcy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty odstąpienia od umowy sprzedaży. Zwrotów konsument dokonuje na adres: ul. Legionów 83a, 43-502 Czechowice -Dziedzice.
  6. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania produktu.
  7. Sprzedawca ma obowiązek zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, z wyjątkiem kosztów dostawy produktu. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami
  8. Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.
  9. Zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (z późniejszymi zmianami), produkty lecznicze i wyroby medyczne nie podlegają zwrotowi. Zgodnie z powyższą Ustawą, wyroby medyczne zakupione w sklepie internetowym Evobeds można reklamować tylko w 2 przypadkach. Jeśli produkt leczniczy lub wyrób medyczny ma:
    1. wadę jakościową ujawnioną – jej zgłoszenie musi nastąpić nie później niż w dniu dostawy
    2. został niewłaściwie wydany (np. za niewłaściwą odpłatnością lub w innej postaci).
  10. Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi oraz przedsiebiorcy na prawach konsumenta w odniesieniu do umów:
    1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; m.in. łóżko rehabilitacyjne
    4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, co ma szczególną ważność w przypadku oferowanych przez nas produktów medycznych, higienicznych oraz uciskowych. 
    6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
    8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
    9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    11. zawartej w drodze aukcji publicznej;
    12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    13. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Zapis zgodny z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny

§ 7 PRZEDSIEBIORCY

  1. Niniejszy dział regulaminu dotyczy wyłącznie klientów nie będących konsumentami oraz przedsiębiorstwami na prawach konsumenta
  2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie wynikłe z winy wybranego przewoźnika (dostawcy)
  3. Klient, nie będący konsumentem, ma obowiązek sprawdzić przesyłkę przy odbiorze co do zawartości i braku uszkodzeń podczas transportu. W przypadku stwierdzenia ubytku, uszkodzenia, klient zobowiązany jest do poinformowania sprzedawcy i sporządzenia protokołu szkody z przewoźnikiem (dostawcą).
  4. Zgodnie z art. 558 par.1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z opisem wobec klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.
  5. Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat.  
  6. Wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym
  7. Wszelkie spory powstałe pomiędzy sprzedawcą a klientem nie będącym konsumentem podlegają sądowi właściwemu ze względu na siedzibę sprzedawcy


§ 8 REKLAMACJE

  1. Towar uznaje się za zgodny z umową, jeśli zgadza się z opisem przedstawionym na stronie internetowej, rodzajem, ilością i jakością, a także kompletnością i funkcjonalnością towaru. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności Towaru z umową jest nieistotny.
  2. W sytuacji ujawnienia niezgodności Towaru z umową, konsument i przedsiębiorca na prawach konsumenta może złożyć do sprzedawcy reklamację i zażądać wymiany towaru na nowy lub naprawy towaru. Kolejność uprawnień przysługujących konsumentowi w razie reklamacji towaru - w wypadku pierwszej reklamacji, konsument może liczyć na naprawę towaru albo wymianę. Dopiero wtedy, gdy przedsiębiorca odmówi usunięcia wady albo wymiany, konsument może żądać obniżenia ceny lub otrzyma prawo odstąpienia od umowy. 
  3. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili. 
  4. Klient może składać sprzedawcy reklamacje w formie pisemnej w następujący sposób
    1. na adres siedziby sprzedawcy: ul. Legionów 83a, 43-502 Czechowice -Dziedzice
    2. w formie elektronicznej na adres: [email protected]
  5. Reklamacja powinna zawierać:
    • imię, nazwisko, adres pocztowy, adres elektronicznej poczty oraz numer telefonu kontaktowego
    • informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji: rodzaj i czas wystąpienia niezgodności (wady), dokumentację fotograficzną wraz ze wskazaniem żądania Klienta
    • datę zawarcia umowy, dowód zakupu
  6. Jeżeli podane przez klienta informacje dotyczące reklamacji będą wymagały uzupełnienia, sprzedawca zgłosi się do składającego reklamację z prośbą o uzupełnienie danych i wyjaśnienia. Reklamacja uznaje się za złożoną w dacie uzupełnienia przez Klienta żądanych braków i wyjaśnień. 
  7. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego
  8. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Towaru z umową, wartość Towaru zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową.

§ 9 GWARANCJA

  1. Produkty sprzedawane w sklepie internetowym mogą być objęte gwarancją, udzieloną przez producenta towaru. 
  2. Każdorazowo, informacja o objęciu produktu gwarancją, podana jest przy opisie tegoż produktu w sklepie internetowym.

§ 9 POSTANOWIENIA KONCOWE

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości korzystania przez klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzeń roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur, dostępne są w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych, miejskich rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronach Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów www.uokik.gov.pl
  2. Klient będący konsumentem ma możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, takie jak np. wyszczególnione na stronie Urzędu Ochrony Konsumentów i Konkurencji: http://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
  3. Wszystkie dane uzyskane od klientów wykorzystywane są tylko w celu realizacji umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem sklepu internetowego. Wszelkie dane na temat prywatności i bezpieczeństwa zawarte są w zakładce „Polityka prywatności" na stronie sklepu internetowego.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa